REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO LUSTRA.DENOVO.PL


§ 1

Informacje ogólne

1. Niniejszy Regulamin określa zasady zawierania Umów sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego lustra.denovo.pl zorganizowanego w domenie lustra.denovo.pl.

2. Podmiotem świadczącym usługi drogą elektroniczną polegające na zapewnieniu dostępu do Sklepu internetowego lustra.denovo.pl, jest Waldemar Krajewski prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą „DE NOVO” Handel i Technika Waldemar Krajewski z siedzibą w Sowlanach, ul. Przemysłowa 9, 15-528 Białystok, wpisany do Centralnej Ewidencji Informacji Działalności Gospodarczej, będący płatnikiem podatku VAT, posiadający NIP: 5421385804, posiadający REGON: 050003502, nazwany w dalszej treści niniejszego Regulaminu: „DE NOVO”

3. Użytkownik może szybko i efektywnie kontaktować się ze „DE NOVO” za pośrednictwem:

a) poczty e-mail pod adresem biuro@denovo.pl ,

b) telefonicznie pod numerem telefonu: +48 669 807 306 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora),

c) formularza zamówienia dostępnego pod adresem https://denovo.pl/kontakt/

4. „DE NOVO” oświadcza, że przysługują mu w stosunku do Sklepu internetowego lustra.denovo.pl zorganizowanego w domenie lustra.denovo.pl wszelkie prawa własności intelektualnej, a w szczególności majątkowe prawa autorskie do wykorzystywanych przez serwis narzędzi systemowych.

5. Użytkownikami są podmioty spełniające warunki Regulaminu, które wyraziły chęć korzystania ze Sklepu internetowego lustra.denovo.pl.

6. Użytkownikiem, może być osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz osoba prawna, a także jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność do czynności prawnych.

7. Korzystanie i rejestracja w Sklepie internetowym lustra.denovo.pl odbywa się nieodpłatnie.

8. Użytkownicy zobowiązani są do przestrzegania niniejszego Regulaminu oraz zawiadamiania „DE NOVO” o każdym zauważonym naruszeniu Regulaminu przez innych Użytkowników.


§ 2

Wymagania techniczne niezbędne do korzystania ze Sklepu internetowego lustra.denovo.pl

1. Minimalne wymagania techniczne niezbędne do korzystania z usług Sklepu internetowego lustra.denovo.pl to:

a) komputer z procesorem Intel® lub AMD®, kartą graficzną obsługującą rozdzielczość 1280x1024, przeglądarka stron internetowych,

b) klawiatura lub inne urządzenie, umożliwiające poprawne wypełnienie formularzy rejestracyjnych i zamówienia,

c) podłączenie do sieci Internet,

d) dostęp do poczty elektronicznej,

e) włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.

2. „DE NOVO” informuje, iż podczas korzystania z usług Sklepu internetowego lustra.denovo.pl w komputerze Użytkownika mogą być zainstalowane pliki cookies (jeżeli użytkownik wyrazi na to zgodę). Szczegółowe informacje na temat plików cookies zawarte są w Polityce prywatności pod adresem lustra.denovo.pl/polityka-prywatnosci


§ 3

Zasady korzystania ze Sklepu internetowego lustra.denovo.pl

1. Sklep internetowy lustra.denovo.pl prowadzi sprzedaż luster znajdujących się aktualnie w katalogu produktów prezentowanych w Sklepie internetowym lustra.denovo.pl. Lustra sprzedawane są według indywidualnej personalizacji dokonanej przez Użytkownika przy użyciu funkcjonalności dostępnych w Sklepie internetowym lustra.denovo.pl.

2. „DE NOVO” jest producentem luster prezentowanych w Sklepie internetowym lustra.denovo.pl.

3. Akceptacja Regulaminu stanowi warunek konieczny do korzystania ze Sklepu internetowego lustra.denovo.pl.

4. Użytkownik odpowiada za kompletność i prawdziwość przedstawianych przez siebie danych niezbędnych do realizacji Umowy sprzedaży.


§ 4

Procedura zawarcia Umowy sprzedaży

1. W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego lustra.denovo.pl należy wejść na stronę lustra.denovo.pl, dokonać wyboru lustra z katalogu prezentowanych produktów, określić parametry zgodnie ze specyfikacją wybranego lustra oraz określić ilość nabywanych produktów.

2. Wybór zamawianych produktów przez Użytkownika dokonywany jest poprzez ich dodanie do koszyka.

3. Po dodaniu produktów przez Użytkownika do koszyka, w celu dokonania zamówienia, należy użyć przycisku „Przejdź do kasy” i w dalszym kroku wypełnić pola z danymi do wysyłki i metodą płatności.

4. Użytkownik jest zobowiązany do podania danych do wysyłki zgodnych ze stanem faktycznym. „DE NOVO” zastrzega sobie prawo do dodatkowej weryfikacji danych Użytkownika, np. w drodze kontaktu telefonicznego.

5. W celu wysłania zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu oraz naciśniecie przycisku „Kupuję i płacę”.

6. Do momentu użycia przycisku „Kupuję i płacę” Użytkownik ma możliwość modyfikacji w zakresie wyboru produktu oraz podanych danych związanych z zamówieniem.

7. Użycie przez Użytkownika przycisku „Kupuję i płacę” stanowi oświadczenie woli Użytkownika zawarcia z „DE NOVO” umowy sprzedaży oraz pociąga za sobą obowiązek zapłaty. Po jego użyciu Użytkownikowi wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego zamówienia zawierające następujące informacje:

a) Przedmiot zamówienia,

b) Jednostkowej oraz łącznej ceny nabywanych produktów, w tym kosztów dostawy,

c) Wybranego sposobu płatności,

d) Wybranego sposoby dostawy.

8. Po złożeniu zamówienia i jego opłaceniu, Użytkownik otrzyma na podany przez siebie adres poczty elektronicznej wiadomość e-mail za podsumowaniem zamówienia i informacją o przyjęciu zamówienia do realizacji (wraz z indywidualnym numerem zamówienia). Z chwilą otrzymania przez Użytkownika powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta umowa sprzedaży między Użytkownikiem, a „DE NOVO”. W przypadku braku płatności za zamówienie zostanie ono anulowane.

9. „DE NOVO” ma prawo do odmowy realizacji zamówienia, które zostanie złożone nieprawidłowo lub które będzie złożone z naruszeniem niniejszego Regulaminu.


§ 5

Zasady dostawy i płatności

1. Dostawa produktów odbywa się co do zasady za pośrednictwem firmy kurierskiej na adres wskazany przez Użytkownika w trakcie składania zamówienia. Koszt dostawy jest wskazany w czasie składania zamówienia.

2. Istnieje także możliwość osobistego odbioru towaru w punkcie odbioru osobistego DE NOVO w Sowlanach (Sowlany, ul. Przemysłowa 9, 15-528 Białystok) - po uprzednim ustaleniu telefonicznie lub mailowo.

3. Termin realizacji dostawy wynosi od 10 do 15 dni roboczych licząc od daty zaksięgowania wpłaty dokonanej przez Użytkownika tytułem ceny zakupu produktu.

4. Produkt objęty zamówieniem jest dostarczany Użytkownikowi przez DE NOVO wraz z dokumentami potwierdzającymi zawarcie umowy sprzedaży, to jest: fakturą VAT lub paragonem.

5. Ceny produktów podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

6. Użytkownik ma możliwość uiszczenia ceny sprzedaży:

a) Przelewem na numer rachunku bankowego podany przy realizacji zamówienia.

b) E-przelewem za pośrednictwem systemu Przelewy24.

7. Z uwagi, iż zamówienie produktu następuje według spersonalizowanego wyboru Użytkownika „DE NOVO” nie realizuje dostawy w opcji płatności za pobraniem.


§ 6

Wprowadzenie oraz przetwarzanie danych osobowych

1. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda Użytkowników, a także ustawowe upoważnienie do przetwarzania danych, które są niezbędne do realizacji oraz rozliczenia usług świadczonych przez „DE NOVO”.

2. Składając zamówienie, Użytkownik wyraża zgodę na przechowywanie oraz przetwarzanie danych osobowych zawartych, w szczególności w formularzu zamówienia.

3. Szczegółowe zasady przetwarzania, przechowywania, udostępniania danych Użytkowników, określa Polityka prywatności. lustra.denovo.pl/polityka-prywatnosci


§ 7

Uprawnienia „DE NOVO” w ramach Sklepu internetowego lustra.denovo.pl

1. „DE NOVO” zastrzega sobie prawo do czasowego zawieszenia świadczenia usługi dostępu do Sklepu internetowego lustra.denovo.pl z przyczyn od niego niezależnych, a także w przypadku konieczności przeprowadzenia napraw lub konserwacji systemów obsługujących oraz w związku z koniecznością ich modernizacji lub rozbudowy.

2. „DE NOVO” zastrzega sobie prawo zaprzestania świadczenia usługi dostępu do Sklepu internetowego lustra.denovo.pl bez podania przyczyny.


§ 8

Tryb postępowania reklamacyjnego

1. Użytkownik może zgłaszać reklamacje dotyczące umów sprzedaży zawieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego lustra.denovo.pl.

2. Reklamację można składać drogą elektroniczną na adres: biuro@denovo.pl lub w formie listu poleconego wysłanego pod adres: „DE NOVO” Handel i Technika Waldemar Krajewski, Sowlany, ul. Przemysłowa 9, 15-528 Białystok.

3. Reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię i nazwisko lub firmę Użytkownika, adres e-mail Użytkownika podany przy składaniu zamówienia, numer zamówienia, numer dowodu zakupu (faktury VAT), okoliczności uzasadniające reklamację oraz żądanie Użytkownika związane ze składaną reklamacją.

4. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje są niewystarczające do jej rozpatrzenia, „DE NOVO” zwróci się do Użytkownika o jej uzupełnienie we wskazanym terminie i zakresie.

5. Odpowiedź o sposobie rozpatrzenia reklamacji Użytkownik otrzymuje drogą elektroniczną, na podany adres e-mail, w terminie 14 dni od daty prawidłowego złożenia reklamacji.


§ 9

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń – dotyczy wyłącznie Użytkowników będących konsumentami

1. Użytkownik będący konsumentem ma możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, a w szczególności może:

a) skorzystać z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów,

b) skorzystać z bezpłatnej pomocy organizacji społecznej, do której statutowych celów należy ochrona konsumentów (m. in. Stowarzyszenia Konsumentów Polskich, ul. Marcina Kasprzaka 49, 01-234 Warszawa),

c) zwrócić się z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej (np.: do Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej w Białymstoku, ul. Żelazna 9 lok. 1U, 15-297 Białystok, tel./faks: 85 742 80 52).


§ 10

Prawo odstąpienia od umowy

1. Wszystkie lustra oferowane przez sklep „DE NOVO” są wykonywane na spersonalizowane zamówienie Użytkownika, ich wygląd definiowany jest przez Użytkownika.

2. Użytkownik, nawet będący konsumentem, nie może odstąpić od umowy nabycia lustra oferowanych za pośrednictwem Sklepu internetowego lustra.denovo.pl, z uwagi na treść art. 38 ust. 1 pkt 3) ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, zgodnie z którym: „Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: (…) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb”.


§ 11 Prawo właściwe, spory

1. Prawem właściwym dla sporów pomiędzy Użytkownikiem, a „DE NOVO”, których przedmiotem są usługi świadczone przez „DE NOVO” w ramach usług Sklepu internetowego lustra.denovo.pl, jest prawo polskie.

2. Wszelkie spory związane z korzystaniem przez Użytkowników ze Sklepu internetowego lustra.denovo.pl będą rozstrzygane przez polskie sądy powszechne według właściwości wynikającej z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.


§ 12 Postanowienia końcowe

1. Regulamin oraz jego zmiany wchodzą w życie z dniem ich opublikowania na stronie http:// lustra.denovo.pl.

2. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie naruszają praw konsumenta z tytułu niezgodności towaru z umową. Postanowienia Regulaminu należy interpretować w sposób zapewniający ich zgodność z obowiązującymi przepisami prawa.

3. „DE NOVO” nieodpłatnie i nieprzerwanie udostępnia Użytkownikowi niniejszy Regulamin w formie elektronicznej w witrynie http://lustra.denovo.pl/pl_regulamin.html, w taki sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Użytkownik.